E-shopy

Posuňte hranice svojho podnikania za hranice okresu…

Vyskúšajte nové možnosti s e-shopom odo mňa. Z mojej klávesnice vzišli už desiatky e-shopov, ktoré ohúria svojou kvalitou, rýchlosťou, funkčnosťou i vzhľadom. 

E-shopy tvorím s použitím WordPress + Elementor + Woocommerce. Toto trio je spolu 100% kompatibilné. Jedinečný grafický vzhľad, ktorý osloví návštevníka, zložité produktové filtre, či rozličné doplnky k e-shopom sú samozrejmosťou. 

Vieme spolu riešiť aj platobné brány pre platbu kartou priamo na e-shope, export, či import produktov, objednávok, generáciu faktúr, prepojenie s externými systémami (fakturačný, či skladový program), napojenie na sociálne siete, Heureku a podobné systémy. 

Dizajn

Váš e-shop zákazníka presvedči vzhľadom aj funkčnosťou. Precízne dbám na rozloženie ovládacích prvkov.

E-shop engine

Využívam Woocommerce engine na vytvorenie e-shopu. Rokmi overené a funkčné riešenie pre milióny e-shopov.

Platobné brány

E-shop bez možnosti platby kartou je dnes už prakticky nepredstaviteľný. Odporúčam platobnú bránu Stripe.

Dropshipping

E-shop viem napojiť aj na dropshippingové systémy, čo je ideálne riešenie, ak nemáte sklad.

Cenník

Minimal

Jednoduchý e-shop
od 600
  • Základný engine e-shopu
  • Nekonečno produktov a kategórií
  • Nahodenie 3 vzorových produktov
  • Dizajn na mieru
  • Platobné brány a generácia faktúr

Štandard

Klasické e-shopové riešenie
od 800
  • Základný engine e-shopu
  • Nekonečno produktov a kategórií
  • Nahodenie 5 vzorových produktov
  • Vlastnosti a filtrovanie produktov
  • Variabilné produkty
  • Dizajn na mieru
  • Platobné brány a generácia faktúr

Profi

Riešenie pre náročných klientov
od 1300
  • Základný engine e-shopu
  • Nekonečno produktov a kategórií
  • Nahodenie 5 vzorových produktov
  • Vlastnosti a filtrovanie produktov
  • Variabilné produkty
  • Napojenie na externé služby
  • Import a export produktov
  • Import a export objednávok
  • Doplnkové funkcie
  • Dizajn na mieru v PSD
  • Platobné brány a generácia faktúr

Časté otázky

Chcem predávať oblečenie. Ako vieme ošetriť nakupovanie rozličných veľkostí a farieb?

Dá sa to a je to jednoduché. Stačí produkt označiť ako variabilný a nastaviť mu vlastnosti, z ktorých môže užívateľ vyberať a pridávať do košíka.

Ktoré to sú doplnkové funkcie?

Sú to rozličné užitočné funkcie. Napríklad opustený košík. Ak užívateľ vloží tovar do košíka, ale nedokončí objednávku, po niekoľkých hodinách mu príde upozornenie na e-mail aj s kupónom na zľavu. 

Alebo bodový systém – za každé 1 €, ktoré u vás minie dostane zákazník 1 bod. Pri ďalšej objednávke môže získať na základe toho nejakú zľavu. 

Mám 3 000 produktov. Existuje iný spôsob ako ručné nahadzovanie produktov?

Samozrejme, potrebujete ale tzv. feed vo formáte XML, CSV, alebo jSON. Ten Vám väčšinou poskytne dodávateľ tovaru. Dáta z takého feedu viem importovať do nového e-shopu a nahodenie produktov sa teda vykoná automatizovane. Výsledný efekt tu však veľmi závisí od kvality feedu.

Mám kamennú predajňu a chcem aj e-shop. Ako viem následne manažovať skladové zásoby?

V závislosti od toho, aký skladový program používate, je potrebné ho napojiť na WooCommerce cez tzv. API, aby sa tak synchronizovali počty produktov podľa toho, ako predávate na e-shope a zároveň v kamennej predajni. 

Koľko produktov môže byť na e-shope

V zásade e-shop nie je nijako obmedzený počtom produktov, ani počtom kategórií, ani vlastnosti. Zo skúsenosti však viem, že viac ako 10 000 produktov spomaľuje stránku, spôsobuje pomalé hľadanie v databáze a to najmä pri filtrovaní produktov. Pre e-shopy s obrovskými množstvami tovaru odporúčam iné riešenie ako WooCommerce, napríklad Open Cart, či Magento. Týmto systémom sa však nevenujem. 

Čo veci ako zasielkovňa, Heureka, GLS a pod.?

Na takmer všetky Slovenské systémy sa dajú e-shopy samozrejme napojiť a objednávky sa do nich budú posielať automaticky. 

Pri Heureke treba brať na zreteľ, že Heureka si účtuje nejaké sumy v závislosti od počtu klikov, prostredníctvom ktorých sa na Váš e-shop dostávajú zákazníci.